Skip to main content

רונדה ראוזי תוכן עניינים קריירת ג'ודו | קריירת אמנויות לחימה משולבות | קריירת היאבקות | תוצאת קרבות MMA | סגנון לחימה | שיא בליגת UFC | היריבות מול "סייבורג" | קריירת משחק | חיים אישיים | אליפויות והישגים | קישורים חיצוניים | הערות שוליים | תפריט ניווטאתר האינטרנט הרשמי שלרונדה ראוזירונדה ראוזירונדה ראוזירונדה ראוזירונדה ראוזירונדה ראוזירונדה ראוזיראיון עם רונדה ראוזיפסיכולוגיית ספורטפצצה לפנים: סיפורה הטראגי והמופלא של רונדה ראוזיגברים בכל רחבי העולם רוצים שהיא תבעט בהםרונדה ראוזי, האשה הראשונה של ענף הלחימה האכזרי MMA, פשוט לא יודעת להפסידרונדה ראוזי היא כמו מייק טייסון, רק קטלנית יותרמכת היופירונדה ראוזי, בנוק־אאוטרונדה ראוזי, האישה הכי קטלנית בעולםהקרב הבא של האשה שנלחמת בזירה ומצטלמת לעיתוני גברים"Rowdy" Ronda Rousey - Official UFC® Fighter Profileראוזי: "רוצה להיעלם", יריבתה הגדולה: "הרגע קרעו אותך, ביץ'"רונדה ראוזי חותמת על חוזה ב-WWEרונדה ראוזי משליכה את טריפל אייץ' על שולחן במהלך חתימת החוזה הרשמית שלה בארגוןניה ג'קס נגד רונדה ראוזי על אליפות הנשים של Rawבליס ספגה פציעה מידיה של רונדה ראוזיRonda Rousey Is Married! MMA Star Weds Travis Browne in Hawaii as Groom Gushes She’s ‘Perfect in Every Way’WorldCat315999281no20150689600000 0004 4967 11631112576053xx0205821XX5602555

אמני לחימה אמריקאיםאמני לחימה בקולנועאלופות אליפות הלחימה האולטימטיביתזוכי פרס ESPY: ספורטאית השנהזוכי פרס ESPY: לוחם השנהזוכי פרס MMA העולמי: לוחמת השנהזוכי פרס MMA העולמי: הכנעת השנהלוחמות אמנויות לחימה משולבות אמריקאיותנשים ג'ודוקא אמריקאיותנשים ג'ודוקא באולימפיאדת אתונה (2004)נשים ג'ודוקא באולימפיאדת בייג'ינג (2008)ספורטאיות אולימפיות אמריקאיותמתאבקות מקצועניות אמריקאיותזוכות מדליית ארד אולימפית מארצות הבריתילידי 1987


אנגלית1 בפברואר1987ג'ודוקאלחימה משולבתמתאבקת מקצועיתאמריקאיתאליפות הלחימה האולטימטיביתStrikeforceג'ודואולימפיאדת בייג'ינגWWERawאלופת הנשיםוייקפילדמסצ'וסטסאולימפיאדת אתונהבודפשטהונגריה2008אולימפיאדת בייג'ינגMixed martial arts2010201120122013אליפות הלחימה האולטימטיביתהולי הולםשיינה בייזלרריק פליירסאמרסלאםברוק לסנררסלמניההרוקסטפני מקמהןטריפל אייץ'טורניר הנשים לזכר מאי יאנגשארלוט פליירבקי לינץ'בייליסשה בנקסרויאל ראמבלאלופת הנשים של Rawאלכסה בליסאלופת הנשים של סמאקדאוןשארלוט פליירתא ההדחותקורט אנגלסטפני מקמהןטריפל אייץ'Rawרסלמניה 34קורט אנגלטריפל אייץ'נטליהסופרסטאר שייק-אפאלכסה בליסג'יונה דאדיושרה לוגאןבייליאמבר מוןניה ג'קססשה בנקסאליפות הנשים של Rawכסף בבנקאלכסה בליסאלישה פוקססאמרסלאםגיהנום בכלובסופר שואו-דאוןניקי בלהליב מורגןשרה לוגאןאבולושןבקי לינץ'סדרת ההישרדותTLC: שולחנות, סולמות וכיסאותרויאל ראמבלתא ההדחות28 בפברואר2015קט זינגנוכריס סייבורג6 בינואר2012סטנוזולולסטרואיד אנאבוליטיטו אורטיזבלתי נשכחים 32014שומרת סףמהיר ועצבני 72015הפמליההתאבדאן מריה ראוזי דה מארס1984טרוויס בראוןהוואי












רונדה ראוזי




מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית






קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש

















רונדה ראוזי
ראוזי בטקס היכל התהילה 2018
רונדה ראוזי
UFC belt.svg


לידה

1 בפברואר 1987 (בת 32)
ארצות הברית

אמנות הלחימה

ג'ו ג'יטסו ברזילאי, ג'ודו

משקל

61 ק"ג עריכת הנתון בוויקינתונים

גובה

170 ס"מ[1]

קטגוריית משקל

תרנגול

מורים

גוקור צ'יביצ'יאן

דרגה

דאן 4 - ג'ודו





















מאזן מדליות

ג'ודו
מתחרה עבור ארצות הבריתארצות הברית  ארצות הברית
המשחקים האולימפיים
ארד אולימפיאדת בייג'ינג 70 ק"ג
אליפות העולם בג'ודו
כסף ריו דה ז'ניירו 2007 משקל בינוני
המשחקים הפאן-אמריקאיים
ארד ריו דה ז'ניירו 2007 70 ק"ג
אליפות המשחקים הפאן-אמריקאיים בג'ודו
זהב האי מרגריטה 2004 63 ק"ג
זהב פוארטו ריקו 2005 63 ק"ג
כסף בואנוס איירס 2006 63 ק"ג

לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבניתOOjs UI icon info big.svg

רונדה ג'ין ראוזי (באנגלית: Ronda Jean Rousey; נולדה ב-1 בפברואר 1987) היא ג'ודוקא לשעבר, לוחמת לחימה משולבת, שחקנית קולנוע וטלוויזיה ומתאבקת מקצועית אמריקאית, האלופה הראשונה של אליפות הלחימה האולטימטיבית. בעברה אלופת איגוד Strikeforce במשקל חצי בינוני וזוכת מדליית ארד בג'ודו באולימפיאדת בייג'ינג. כיום היא מתאבקת המופיעה בארגון ההיאבקות WWE, בתוכנית הדגל Raw, שבה היא אלופת הנשים הנוכחית.




תוכן עניינים





  • 1 קריירת ג'ודו


  • 2 קריירת אמנויות לחימה משולבות


  • 3 קריירת היאבקות

    • 3.1 WWE

      • 3.1.1 הופעות בלתי רציפות (2017-2014)


      • 3.1.2 אלופת הנשים של Raw‏ (2018-היום)




  • 4 תוצאת קרבות MMA


  • 5 סגנון לחימה


  • 6 שיא בליגת UFC


  • 7 היריבות מול "סייבורג"


  • 8 קריירת משחק

    • 8.1 פילמוגרפיה מובחרת



  • 9 חיים אישיים


  • 10 אליפויות והישגים


  • 11 קישורים חיצוניים


  • 12 הערות שוליים




קריירת ג'ודו |


בעקבות אמה הג'ודוקא וחלומו של אביה כי גם היא תהיה ג'ודוקא, התאמנה ראוזי במרכז האימונים האולימפי בוייקפילד מסצ'וסטס. בגיל 17 השתתפה באולימפיאדת אתונה והפכה למתחרית הג'ודו האולימפית הצעירה ביותר. באותה שנה זכתה במדליית זהב אליפות העולם לנוער בג'ודו שהתקיימה בבודפשט שבהונגריה.
ב-2008 זכתה במדליית ארד באולימפיאדת בייג'ינג, במשקל עד 70 ק"ג והייתה לאמריקאית הראשונה שזוכה במדליה אולימפית בענף הג'ודו.



קריירת אמנויות לחימה משולבות |


ראוזי החלה את הקריירה שלה בקרבות Mixed martial arts באוגוסט 2010 בקרב חובבים ובמרץ 2011 השתתפה לראשונה בקרב מקצועני, במרץ 2012 זכתה באליפות Strikeforce, באוגוסט 2012 הגנה על תוארה. בפברואר 2013 נטלה חלק בקרב הנשים הראשון בהיסטוריית אליפות הלחימה האולטימטיבית, בו הכניעה בנעילה בריח של הזרוע את יריבתה בסיבוב הראשון. בנובמבר 2015 הפסידה את התואר להולי הולם בסיבוב השני של הקרב על האליפות[2] ב-30 בדצמבר 2016 רונדה פגשה את האלופה המכהנת אמנדה נונס לקרב בו הפסידה רונדה, לאחר שנונס החלה את הקרב בסדרת אגרופים לפניה של רונדה, שנותרו ללא מענה. השופט הפסיק את הקרב לאחר 48 שניות.



קריירת היאבקות |


ראוזי היא אוהדת היאבקות בידורית. הכינוי שלה "ראודי", נלקח לאחר שביקשה אותו ממתאבק העבר ראודי רודי פייפר, שנפטר ב-2015. היא, שיינה בייזלר, ג'זמין דיוק ומרינה שפיר קראו לעצמם "ארבעת הפרשים", כמחווה לקבוצה המקורית שהכילה את ריק פלייר, ארן אנדרסון, אולה אנדרסון וטולי בלנצ'רד.



WWE |



הופעות בלתי רציפות (2017-2014) |


ארבעת הפרשים נקלטו בעין המצלמה כשהן נוכחות באירוע הקיץ, סאמרסלאם, שהתקיים בחודש אוגוסט 2014. ראוזי נשאלה לאחר מכן באותו הערב האם היא תלך בעקבותיו של ברוק לסנר ולבסוף תעשה הסבה מקצועית להיאבקות, בתגובה ראוזי ענה "לעולם אי אפשר לדעת".


באירוע רסלמניה 31 ישבו ארבע הבנות בשורות הקדמיות. במהלך ויכוח מתוכנן בין הרוק לבין סטפני מקמהן וטריפל אייץ', מקמהן סטרה לרוק וציוותה עליו לעזוב את הזירה שלה, כמו כן, היא התגרתה בו בכך שהוא לעולם לא ירים יד על אישה. הרוק יצא מהזירה, אך הלך למקומה של ראוזי כדי להביא אותה לזירה. לאחר מבטים ממושכים בין ארבע הדמויות בזירה, הרוק תקף את טריפל אייץ' ודחף אותו לעבר ראוזי שסובבה אותו על גבה. מקמהן ניסתה לסטור לראוזי, אך מהלך זה נבלם וראוזי תפסה את ידה של מקמהן בהכנה לתרגיל ההכנעה שלה, אך ויתרה וזרקה אותה מהזירה. הרוק וראוזי חגגו בזירה בעוד שסטפני וטריפל אייץ' נסוגו לאחור.


ב-13 וב-14 ביולי וב-12 בספטמבר הופיעו הבנות כחלק מהקהל במסגרת הקרבות של בייזלר בטורניר הנשים לזכר מאי יאנג. בנוסף לכך באחד הקרבות של בייזלר בטורניר, נערך עימות ביניהן לבין שארלוט פלייר, בקי לינץ', ביילי וסשה בנקס שגם ידועות בתור "ארבעת הפרשים". עימות זה בין שתי הקבוצות רמז על פיוד עתידי ביניהן.



אלופת הנשים של Raw‏ (2018-היום) |




ראוזי וקורט אנגל ברסלמניה 34


ראוזי ערכה הופעה מפתיעה בסיום אירוע הרויאל ראמבל, אשר נערך ב-28 בינואר 2018, כשהיא עמדה בזירה לצד אלופת הנשים של Raw, אלכסה בליס, אלופת הנשים של סמאקדאון, שארלוט פלייר ואסקה שזכתה בקרב הרויאל ראמבל הראשון של מחלקת הנשים בתולדות ה-WWE. לאחר תום האירוע, פורסם שראוזי חתמה חוזה רשמי עם החברה.[3] הג'קט שלבשה ראוזי בהופעה זו הוא הג'קט המקורי ששייך לרודי פייפר וניתן לראוזי במתנה על ידי בנו של רודי. באירוע "תא ההדחות" שהתקיים ב-25 בפברואר, ראוזי חתמה באופן רשמי על החוזה והייתה מעורבת בעלילה עם קורט אנגל, סטפני מקמהן וטריפל אייץ', שבה אנגל אמר כביכול דברים שנאמרו על ידי סטפני וטריפל אייץ' כדי להלהיט את ראוזי, מה שגרם בעצם לראוזי להרים ולהשליך את טריפל אייץ' על שולחן ולאחר מכן סטפני סטרה לראוזי. לילה לאחר מכן בתוכנית Raw התנצלו אנגל וסטפני על הדברים שכל אחד מהם אמר, האווירה נרגעה בין כל ארבע הדמויות, אך התעוררה שוב כשטריפל אייץ' הרביץ בפניו של אנגל.[4]


ב-5 במרץ דווח שהופעת הבכורה של ראוזי בזירה תהיה על הבמה הגדולה מכולן, באירוע רסלמניה 34, בקרב זוגות מעורב כשלצידה יהיה המתאבק קורט אנגל ומהצד השני יהיו הזוג סטפני מקמהן וטריפל אייץ'. באירוע עצמו שנערך ב-8 באפריל, ראוזי ואנגל ניצחו לאחר שראוזי הכניעה את סטפני מקמהן. ב-16 באפריל לאחר ההפסד בקרב של רוז לנטליה, שעברה באופן רשמי ל-Raw כחלק מתוכנית הסופרסטאר שייק-אפ של שנת 2018 (שפירושו העברה של מתאבקים בין המותגים Raw וסמאקדאון), דוויל תקפה את נטליה עד שרונדה ראוזי הגיעה לזירה והרחיקה את דוויל ורוז. דוויל חזרה לזירה כדי להלחם בראוזי, אך ראוזי הגיבה בסדרת מהלומות שריתקו את דוויל לרצפה.


ב-23 באפריל במסגרת הקרב המרכזי של התוכנית, שהיה קרב חמש נגד חמש בין אלכסה בליס, מיקי ג'יימס וה-Riott Squad (רובי ריוט, ג'יונה דאדיו ושרה לוגאן) לבין ביילי, אמבר מון, ניה ג'קס, נטליה וסשה בנקס, ראוזי הפריעה למהלך הקרב לאחר שהותקפה על ידי בעיטה מצד מיקי ג'יימס וגרמה לפסילת הקרב לאחר שתקפה בחזרה את אותה ג'יימס. ב-14 במאי הוכרז שרונדה ראוזי תלחם נגד האלופה ניה ג'קס לקרב על אליפות הנשים של Raw באירוע כסף בבנק, שיתקיים ב-17 ביוני.[5] באירוע עצמו ראוזי לא הצליחה לשים ידה על חגורת האליפות זאת לאחר שאלכסה בליס תקפה אותה עם מזוודת "כסף בבנק" בה זכתה באותו הערב, כך שהקרב הסתיים בניצחון של ראוזי, אך כתוצאה מפסילה, מה שלא גרם להעברת חגורת האליפות אל ראוזי. לאחר מכן בליס תקפה את ראוזי כדי שלא תפריע לה במהלך הפדייה שלה ולאחר מכן תקפה את ג'קס, הצמידה אותה לניצחון וזכתה באליפות הנשים של Raw. לילה לאחר מכן בתוכנית Raw, ראוזי הושעתה לתקופה של חודש (כחלק מהעלילה) משום שתקפה את האלופה החדשה, בליס, קורט אנגל ומספר שופטים נוספים. ב-6 באוגוסט, ראוזי התחרתה בקרב הבכורה שלה במסגרת תוכנית הדגל Raw, ובו גברה על אלישה פוקס. באירוע סאמרסלאם, שנערך ב-19 באוגוסט, ראוזי ניצחה את בליס וזכתה באליפות הנשים של Raw. ב-10 בספטמבר, ראוזי ונטליה ניצחו בקרב זוגות את אלכסה בליס ומיקי ג'יימס. באירוע הגיהנום בכלוב, שנערך ב-16 בספטמבר, ראוזי הגנה בהצלחה על התואר בקרב החוזר שלה נגד אלכסה בליס. בקרב פצעה ראוזי את בליס בזרועה השמאלית, והשביתה אותה לתקופה.[6]


באירוע סופר שואו-דאון, שנערך ב-6 באוקטובר, ראוזי והתאומות בלה (ברי בלה וניקי בלה) ניצחו את ה-Riott Squad (רובי ריוט, ליב מורגן ושרה לוגאן). לאחר בגידתן של האחיות בלה בראוזי, קרב על תואר אליפות הנשים של Raw התקיים בין ראוזי לבין ניקי בלה באירוע אבולושן. בקרב זה, שהיה הקרב המרכזי של האירוע, ראוזי ניצחה ושמרה בהצלחה על התואר. ראוזי הייתה אמורה להתחרות נגד בקי לינץ' בקרב אלופה נגד אלופה במסגרת האירוע סדרת ההישרדות, אך פחות משבוע לפני קיום האירוע, לינץ' הוגדרה כלא כשירה לקרב, זאת לאחר שהיא ספגה פציעה בפניה עקב מכה מצידה של ניה ג'קס. מי שהחליפה בקרב את בקי לינץ', הייתה שארלוט פלייר. באירוע זה, שנערך ב-18 בנובמבר, ראוזי ניצחה את פלייר לאחר שהאחרונה פסלה את הקרב בשל תקיפת ראוזי בעזרת מקל במבוק. באירוע TLC: שולחנות, סולמות וכיסאות, שנערך ב-16 בדצמבר, ראוזי שמרה על התואר בהצלחה לאחר ניצחון על ניה ג'קס כתוצאה מהכנעה. ב-24 בדצמבר, ראוזי ניצחה את חברתה, נטליה, והגנה בהצלחה על תואר אליפות הנשים של Raw. באירוע הרויאל ראמבל, שנערך ב-27 בינואר 2019, ראוזי רשמה ניצחון והגנה מוצלחת על התואר לאחר שהכניעה את סשה בנקס. לילה לאחר מכן בתוכנית Raw, ראוזי הציבה אתגר פתוח על תואר האליפות בפני המתאבקות; אתגר שבסופו ביילי נענתה לו בחיוב, ובו ראוזי ניצחה ושמרה בהצלחה על האליפות. באירוע תא ההדחות, שנערך ב-17 בפברואר, ראוזי ניצחה את רובי ריוט כתוצאה מהכנעה לאחר פחות משתי דקות; לאחר הקרב, שארלוט פלייר ובקי לינץ׳ התערבו ותיגרה בין השלוש התפרצה, כשלינץ׳ הכתה את ראוזי ופלייר בעזרת הקביים שלה. לילה לאחר מכן בתוכנית Raw, ראוזי הגנה פעם נוספת על האליפות נגד רובי ריוט, כשהיא עשתה זאת שוב בהצלחה. ב-25 במרץ בתוכנית Raw, ראוזי נטלה חלק באתגר "נצח את השעון" לצד שארלוט פלייר ובקי לינץ' נגד חברות קבוצת ה-Riott Squad; היא התחרתה בקרב יחידים נגד שרה לוגאן, ניצחה אותה וקבעה זמן של דקה ו-25 שניות. תוצאה זו לא הספיקה לה, משום שלינץ' ניצחה את ליב מורגן בזמן של דקה ו-18 שניות. ב-1 באפריל, לינץ', פלייר וראוזי ניצחו בקרב שלושה נגד שלושה את ה-Riott Squad.



תוצאת קרבות MMA |


























































































































תאריך
יריבה
סיבוב
זמן
שיטה
אירוע
רקורד
תוצאה
30 בדצמבר 2016

אמנדה נונס
1
0:48
נוקאאוט טכני
UFC 207 (אנ')
12-2-0

הפסד
15 בנובמבר 2015

הולי הולם
2
0:59
נוקאאוט
UFC 193
12-1-0

הפסד
1 באוגוסט 2015
בת' קורייאה
1
0:34
נוקאאוט
UFC 190
12-0-0

זכייה
28 בפברואר 2015
קט זינגנו
1
0:14
הכנעה
UFC 184
11-0-0

זכייה
5 ביולי 2014
אלכסיס דייוויס (אנ')
1
0:16
נוקאאוט
UFC 175
10-0-0

זכייה
22 בפברואר 2014

שרה מקמן
1
1:06
נוקאאוט טכני
UFC 170
9-0-0

זכייה
28 בדצמבר 2013

מישה טייט
3
0:58
הכנעה
UFC 168
8-0-0

זכייה
23 בפברואר 2013
ליז קארמוש
1
4:49
הכנעה
UFC 157
7-0-0

זכייה
18 באוגוסט 2012
שרה קאופמן
1
0:54
הכנעה
סטרייקפורס: ראוזי נגד קאופמן
6-0-0

זכייה
3 במרץ 2012
מישה טייט
1
4:27
הכנעה
סטרייקפורס: טייט נגד ראוזי
5-0-0

זכייה
18 בנובמבר 2011
ג'וליה באד
1
0:39
הכנעה
סטרייקפורס צ'לנג'רס 20
4-0-0

זכייה
12 באוגוסט 2011
שרה ד'אלליו
1
0:25
הכנעה טכנית
סטרייקפורס צ'לנג'רס 18
3-0-0

זכייה
17 ביוני 2011
שרמיין טוויט
1
0:49
הכנעה
סטרייקפורס צ'לנג'רס 12
2-0-0

זכייה
27 במרץ 2011
אדין גומז
1
0:25
הכנעה
מלך הזירה - נקודת המפנה
1-0-0

זכייה


סגנון לחימה |


ראוזי נלחמת בסגנון התקפי עוצמתי שמתבסס על יכולות טכניות גבוהות אותן למדה בקריירת הג'ודו שלה. היא נוהגת להפיל את יריבותיה לרצפה ואז למתוח את זרוען בנעילת בריח. סגנון זה הפך לסימן ההיכר של ראוזי.



שיא בליגת UFC |


ראוזי מחזיקה בשיא הניצחון המהיר ביותר לאישה בליגת ה-UFC. בהתמודדות על האליפות בתאריך ה-28 בפברואר 2015 הביסה ראוזי את הטוענת לכתר קט זינגנו ב-14 שניות בלבד באמצעות לפיתת בריח.



היריבות מול "סייבורג" |


ראוזי, שהחלה את הקריירה שלה בקרבות של 145 ליברות (65.7 קילוגרם) קראה תיגר על כריס סייבורג. ב-6 בינואר 2012 נמצאו בדמה של "סייבורג" שרידים של סטנוזולול - סטרואיד אנאבולי. סייבורג הושעתה למשך שנה וכאשר קיבלה את הרשות להילחם שוב, ירדה ראוזי ל-135 ליברות (61.23 קילוגרם) ואמרה שהיא עדיין רוצה להילחם בסייבורג, אך מכיוון שכעת ידה על העליונה, על "סייבורג" לרדת לדרגת המשקל שלה.


מאמנה של "סייבורג", טיטו אורטיז, טען בראיון כי מנהלת ה-MMA מגנה על ראוזי מפני הפסד לסייבורג.



קריירת משחק |




ראוזי יחד עם צוות שחקני הסרט "בלתי נשכחים 3"


ראוזי השתתפה בסרט בלתי נשכחים 3 שיצא ב-2014, בתפקיד שומרת סף קשוחה שמגויסת לחבורת הגיבורים, היא לוהקה לסרט מהיר ועצבני 7 שיצא לאקרנים ב-2015 ושיחקה בתפקיד עצמה בסרט הפמליה.



פילמוגרפיה מובחרת |
































שנהסרט/סדרהתפקיד
20111Honoo-no Taiiku-kai TVאת עצמה
2014בלתי נשכחים 3לונה
2015מהיר ועצבני 7קארה
2015הפמליהאת עצמה
2016לוחם בשמייםג'ס
2016Drunk Historyגאלוס מאג
2017שטח מתדיבון פנברטי
2018מייל 22סם סנואו
טרם התפרסםשומר הברים(ליידי) דלטון


חיים אישיים |


אביה של ראוזי התאבד כשהייתה בת שמונה. אמה של ראוזי, אן מריה ראוזי דה מארס, הייתה אף היא ג'ודוקא - האישה האמריקנית הראשונה שזכתה באליפות העולם בג'ודו בשנת 1984. ראוזי הסבירה כי סגנון הלחימה שלה ושיטת ההכנעה נלמדה מאמה שהייתה מעירה אותה בבוקר על ידי נעילת בריח.


משנת 2015 ראוזי בזוגיות עם לוחם ה-MMA טרוויס בראון (Travis Browne), וב-28 באוגוסט 2017 השניים נישאו בהוואי[7].



אליפויות והישגים |



  • הישגים במגזין ההיאבקות "Pro Wrestling Illustrated - PWI" :
    • PWI דירג אותה במקום ה-1 מתוך 100 המתאבקות הטובות ביותר לשנת 2018

  • הישגים בארגון ההיאבקות "World Wrestling Entertainment - WWE" :

    • אליפות הנשים של Raw (פעם אחת, נוכחית)


קישורים חיצוניים |



ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא רונדה ראוזי בוויקישיתוף


  • Green globe.svg אתר האינטרנט הרשמי של רונדה ראוזי


  • F icon.svgרונדה ראוזי, ברשת החברתית פייסבוק


  • Twitter logo initial.svgרונדה ראוזי, ברשת החברתית טוויטר


  • Instagram logo 2016.svgרונדה ראוזי, ברשת החברתית אינסטגרם


  • רונדה ראוזי, באתר Sports-Reference


  • רונדה ראוזי, באתר WWE.com להיאבקות מקצועית


  • IMDB Logo 2016.svgרונדה ראוזי, במסד הנתונים הקולנועיים IMDb (באנגלית)


  • Allmovie Logo.pngרונדה ראוזי, באתר AllMovie (באנגלית)


  • ראיון עם רונדה ראוזי, לאחר זכייתה במדליית ארד, באתר פסיכולוגיית ספורט, אוגוסט 2008

  • מערכת יחסים, פצצה לפנים: סיפורה הטראגי והמופלא של רונדה ראוזי, באתר Xnet‏, 30 בספטמבר 2012

  • דני הכט, גברים בכל רחבי העולם רוצים שהיא תבעט בהם, באתר הארץ, 29 בדצמבר 2013

  • דני הכט, רונדה ראוזי, האשה הראשונה של ענף הלחימה האכזרי MMA, פשוט לא יודעת להפסיד, באתר הארץ, 4 ביולי 2014

  • ויקטור מאת'ר, ניו יורק טיימס, רונדה ראוזי היא כמו מייק טייסון, רק קטלנית יותר, באתר הארץ, 3 באוגוסט 2015 סרטונים

  • מורן פריאל, מכת היופי, באתר כלכליסט, 17 בספטמבר 2015

  • רונן דורפן, ‏רונדה ראוזי, בנוק־אאוט, באתר ישראל היום, 9 באוקטובר 2015

  • ‫ערן ברט, ‏רונדה ראוזי, האישה הכי קטלנית בעולם, באתר ‏mako‏‏, ‏12 בנובמבר 2015‏ סרטונים

  • שילה מריקר, ניו יורק טיימס, הקרב הבא של האשה שנלחמת בזירה ומצטלמת לעיתוני גברים, באתר TheMarker‏, 1 בדצמבר 2015

  • https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5077684,00.html


הערות שוליים |




  1. ^ "Rowdy" Ronda Rousey - Official UFC® Fighter Profile


  2. ^ מערכת וואלה! ספורט‏, ראוזי: "רוצה להיעלם", יריבתה הגדולה: "הרגע קרעו אותך, ביץ'", באתר וואלה! NEWS‏, 15 בדצמבר 2015


  3. ^ רונדה ראוזי חותמת על חוזה ב-WWE


  4. ^ רונדה ראוזי משליכה את טריפל אייץ' על שולחן במהלך חתימת החוזה הרשמית שלה בארגון


  5. ^ ניה ג'קס נגד רונדה ראוזי על אליפות הנשים של Raw


  6. ^ בליס ספגה פציעה מידיה של רונדה ראוזי באתר הסאן


  7. ^ Ronda Rousey Is Married! MMA Star Weds Travis Browne in Hawaii as Groom Gushes She’s ‘Perfect in Every Way’, people.com, AUGUST 29, 2017











אוחזר מתוך "https://he.wikipedia.org/w/index.php?title=רונדה_ראוזי&oldid=25229704"










תפריט ניווט



























(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.520","walltime":"0.703","ppvisitednodes":"value":3108,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":41545,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":13145,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":11,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":15,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":3322,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":4,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 557.073 1 -total"," 45.04% 250.894 1 תבנית:אמן_לחימה"," 22.28% 124.143 1 תבנית:פרופילי_ספורטאים"," 22.18% 123.546 3 תבנית:פרופילים"," 10.72% 59.692 53 תבנית:ויקינתונים"," 9.88% 55.018 7 תבנית:הערה"," 8.77% 48.836 12 תבנית:מדליה"," 7.78% 43.337 1 תבנית:רשתות_חברתיות"," 5.76% 32.104 1 תבנית:פרופילי_קולנוענים"," 4.81% 26.779 1 תבנית:בקרת_זהויות"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.224","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":3115379,"limit":52428800,"limitreport-logs":"תאריך:1 בפברואר 1987n","cachereport":"origin":"mw1323","timestamp":"20190406002912","ttl":2592000,"transientcontent":false);mw.config.set("wgBackendResponseTime":834,"wgHostname":"mw1323"););

Popular posts from this blog

Kamusi Yaliyomo Aina za kamusi | Muundo wa kamusi | Faida za kamusi | Dhima ya picha katika kamusi | Marejeo | Tazama pia | Viungo vya nje | UrambazajiKuhusu kamusiGo-SwahiliWiki-KamusiKamusi ya Kiswahili na Kiingerezakuihariri na kuongeza habari

Swift 4 - func physicsWorld not invoked on collision? The Next CEO of Stack OverflowHow to call Objective-C code from Swift#ifdef replacement in the Swift language@selector() in Swift?#pragma mark in Swift?Swift for loop: for index, element in array?dispatch_after - GCD in Swift?Swift Beta performance: sorting arraysSplit a String into an array in Swift?The use of Swift 3 @objc inference in Swift 4 mode is deprecated?How to optimize UITableViewCell, because my UITableView lags

Access current req object everywhere in Node.js ExpressWhy are global variables considered bad practice? (node.js)Using req & res across functionsHow do I get the path to the current script with Node.js?What is Node.js' Connect, Express and “middleware”?Node.js w/ express error handling in callbackHow to access the GET parameters after “?” in Express?Modify Node.js req object parametersAccess “app” variable inside of ExpressJS/ConnectJS middleware?Node.js Express app - request objectAngular Http Module considered middleware?Session variables in ExpressJSAdd properties to the req object in expressjs with Typescript